Levering en Retourneren

Nailbar biedt verschillende verzendmethodes bij bestellingen.

Thuisbezorgen
Heb je op werkdagen vóór 15:00u besteld? Dan heb je je producten de volgende dag vóór 17:00u al in huis! Mits alles op voorraad is natuurlijk. Is dit niet het geval? Dan wordt je altijd benaderd door één van onze medewerkers per mail of telefoon. We willen je erop attenderen dat mails zo nu en dan in de spambox terecht kunnen komen, gelieve deze in de gaten te houden.

Het is na 15:00u dan ook niet meer mogelijk om bestellingen aan te passen, dit in verband met de postbezorger van GLS die je pakket bij ons op komt halen.

Let op! Producten van het merk Hand & Nail Harmony/Gelish/Polygel leveren wij niet bij Belgische adressen.

Afhalen
Woon je in de buurt van onze groothandel? Dan is het ook mogelijk om je bestelling op te halen! Dit is compleet gratis. Kies bij het afrekenen voor de optie ‘Afhalen’. Als je bestelling klaar staat, ontvang je van ons een mailtje. Zorg dat je het bestelnummer hebt, maar meestal voldoet een naam ook.

Nailbar
De Amert 126
5462 GH  Veghel

Onze groothandel is geopend op werkdagen van 10:00u tot 17:30u. Tot snel!



Levertijden
De levertijden hieronder betreffen bestellingen die betaald en compleet zijn:

  • Bestelling plaatsen van maandag t/m vrijdag vóór 15.00 uur betekent nog dezelfde dag verzenden en dus de volgende dag in huis. Dit geldt niet voor zaterdagen.
  • Bestelling plaatsen van vrijdag ná 15.00 uur t/m maandag vóór 15.00 uur betekent maandag verzenden en dus dinsdag in huis.

Let op: GLS bezorgt niet op zaterdagen (met uitzonderingen), wél op maandagen. Je pakket kan op werkdagen tot 17:00u geleverd worden. Je ontvangt van GLS een mail waarin je eventueel een andere afspraak kunt maken. Is het van belang dat jij je pakket op zaterdag ontvangt? Laat het ons weten, zodat we Express Levering in kunnen zetten. Dit kost €2,50 extra.

Niet thuis
Ben je niet thuis op het moment dat je pakket geleverd wordt? Geen probleem. De bezorger doet een briefje bij je in de brievenbus of je krijgt een mail met een code. Door middel van deze code kun je een nieuwe afspraak maken voor de bezorging van je pakket. Ook staat hier uitgelegd hoe je dit doet.

Doe je dit niet? Je pakket gaat dan terug naar het depot van GLS en zal uiteindelijk retour komen naar ons. Wij zullen in dit geval ook navraag doen bij GLS. Blijkt daarna dat je je pakket toch nog wilt ontvangen, dan zijn wij genoodzaakt om de verzendkosten t.w.v. €7,50 op de klant te verhalen.

Verzendkosten
Bij een bestelling boven de €50,- exclusief BTW zijn de verzendkosten gratis.
Bij een bestelling onder de €50,- exclusief BTW zijn de kosten €7,50.